Informacje ogólne
Szkolenie Google Ads (Google AdWords)
2 dni intensywnego szkolenia z reklamy Google Ads (Google AdWords) w formie stacjonarnej. To nie będzie nudne, teoretyczne szkolenie AdWords, polegające na wyświetlaniu slajdów. Uczyć się będziemy na „żywym koncie” Google Ads – 100% praktycznej wiedzy i umiejętności, które z powodzeniem wykorzystasz w swoich późniejszych działaniach biznesowych.
Przed szkoleniem z reklamy internetowej Google Ads skontaktuje się z Tobą w celu omówienia szczegółów i programu szkolenia. Szkolenie Google Ads jest indywidualne, dlatego muszę poznać Twój biznes, aby przygotować szkolenie dopasowane do Twoich usług/produktów.
Zależy mi na tym, aby na szkoleniu zbudować kampanię linków sponsorowanych Google Ads od podstaw wraz z pełnym śledzeniem. Tak, abyś po szkoleniu mógł od razu reklamować usługi, czy produkty swojej firmy w wyszukiwarce Google.
W przypadku większej liczby uczestników z danej firmy – cena ustalana jest indywidualnie. Proszę wtedy o wiadomość e-mail.
Nauczę Ciebie:
- Budować i zarządzać kampanią reklamową Google Ads (Google AdWords) – kampania w sieci wyszukiwania, Performance Max, remarketing w sieci reklamowej.
- Właściwego doboru słów kluczowych do kampanii reklamowej.
- Tworzenia dobrych reklam, które sprzedają.
- Optymalizować i śledzić efekty swoich działań reklamowych.
Co potrzebujesz:
- Szkolenie Google Ads prowadzone jest w formie praktycznych warsztatów. Działać będziemy w panelu Google Ads (dawniej AdWords), dlatego na szkolenie weź ze sobą laptop.
Dla kogo?
Zostań specjalistą Google Ads!
Czy każdy może nauczyć się reklamy Google Ads? Odpowiadam twierdząco – każdy!
Należy pamiętać, że dobrze zbudowane i zoptymalizowane kampanie Google Ads są jednym z najskuteczniejszych źródeł sprzedaży w Internecie. Specjaliści Google Ads są stale poszukiwani na rynku pracy, więc warto się uczyć i rozwijać.
Moje indywidualne szkolenie Google Ads przeznaczone jest dla:
- osób, które chcą rozpocząć przygodę w marketingu internetowym
- specjalistów ds. marketingu i PR
- specjalistów ds. sprzedaży
- kierowników projektów i managerów
- właścicieli agencji reklamowych
- przedsiębiorców
- hobbystów, pasjonatów marketingu internetowego
Opinie o szkoleniu
Agenda szkolenia Google Ads
Szkolenie Google Ads - dzień 1
- Analiza słów kluczowych
- Struktura strony
- Doświadczenie użytkownika (UX) - czas ładowania strony, optymalizacja mobilna, elementy CTA (call-to-action)
- Sprawdzenie elementów SEO, które wspierają Google Ads
- Omówienie wyników wyszukiwania w wyszukiwarce Google
- Różnice między systemem reklamowym Google Ads, a pozycjonowaniem
- Przykłady reklam Google Ads
- Konfiguracja narzędzia Google Tag Manager
- Konfiguracja Google Analytics 4
- Konfiguracja konwersji Google Ads
- Poznasz rodzaje dopasowań słów kluczowych
- Przegląd narzędzi do budowy słów kluczowych
- Planowanie kampanii Google Ads w oparciu o słowa kluczowe
- Tworzenie nagłówków reklamy
- Dowiesz się jak tworzyć dobre teksty reklamowe
- Wyświetlany URL w reklamie
- Jakie są wymagania redakcyjne Google?
- Jak wykorzystać ChatGPT w tworzeniu reklam Google Ads?
- Przejdziesz przez cały proces zakładania konta reklamowego w systemie Google Ads
- Omówienie form płatności
- Nauczysz się budować kampanie w sieci wyszukiwania Google
- Tworzenie komponentów reklamy
- Czym jest samodzielne i automatyczne określanie stawek?
Szkolenie Google Ads - dzień 2
- Przegląd i konfiguracja najważniejszych kolumn
- Budowa listy słów wykluczających
- Zmiany dostosowania stawek ze względu na lokalizację, urządzenia, porę dnia
- Automatyczne/inteligentne określanie stawek
- Docelowy koszt działania (CPA)
- Docelowy zwrot z nakładów na reklamę (ROAS)
- Maksymalizuj liczbę konwersji
- Maksymalizuj wartość konwersji
- Ulepszony koszt kliknięcia (eCPC)
- Zbudowanie kampanii dynamicznej (DSA)
- Tworzenie kampanii remarketingowej
- Tworzenie reklam elastycznych, reklam displayowych
- Konfiguracja kampanii Performance Max
- Tworzenie grupy plików
- Tworzenie komponentów reklamy
- Sygnały w kampanii Performance Max
- Wykluczenia w kampanii Performance Max
- Instalacja narzędzia Edytor Google Ads
- Poznanie kluczowych elementów narzędzia Edytor Google Ads
- Nawigacja w edytorze po kampaniach, grupach reklam, słowach kluczowych i komponentach reklamy
- Tworzenie kampanii Google Ads za pomocą edytora
- Jak usprawnić pracę nad budową złożonych kampanii - wskazówki i tipy
- Jak w szybki sposób modyfikować/kopiować/usuwać reklamy, słowa kluczowe
- Kopiowanie szablonu kampanii
Cena szkolenia obejmuje
1 godzina konsultacji online
Do wykorzystania przez 3 miesiące od zakończenia szkolenia.
Uzyskujesz certyfikat
Szkolenie Google Ads kończy się wręczeniem imiennego certyfikatu.
Materiały szkoleniowe
Każdy z uczestników szkolenia otrzymuje materiały w wersji elektronicznej.
Prowadzący szkolenie
Paweł Gawliński
trener i szkoleniowiec Google Ads
Od 2011 roku jestem certyfikowanym specjalistą Google Ads (dawniej Google AdWords).
Na swoim koncie mam zrealizowanych ponad 1000 kampanii reklamowych Google Ads dla małych i dużych marek, również z branży e-commerce.
Umiejętności zdobywane podczas realizacji większych i mniejszych kampanii w wyszukiwarce Google przekazuje kolejnym pasjonatom marketingu internetowego. W jaki sposób? Prowadząc szkolenia z reklamy w Google.
Stworzyłem autorskie szkolenie, oparte na moim doświadczeniu wynikającym z codziennej pracy z kontami Google. Wcześniej prowadziłem też szkolenia otwarte. Po tych szkoleniach zauważyłem, że jest spore zapotrzebowanie na dedykowane warsztaty, stąd decyzja o ich stworzeniu.
Na szkoleniu nauczę Ciebie jak tworzyć kampanie reklamowe, które sprzedają!
Miejsce
Gdańsk, Władysława Jagiełły 38/20, 80-180 Gdańsk
Zapis na szkolenie
DZIEŃ 1
Szkolenie Google Ads (AdWords)
stacjonarnie
12.12.2024 (czwartek)
2200 zł netto od osoby
DZIEŃ 2
Szkolenie Google Ads (AdWords)
stacjonarnie
13.12.2024 (piątek)
2200 zł netto od osoby
DZIEŃ 1+2
Szkolenie Google Ads (AdWords)
stacjonarnie
12-13.12.2024 (czwartek-piątek)
3960 zł netto od osoby
Dane uczestnika szkolenia
FAQ
Tak, szkolenie z Google Ads jest odpowiednie zarówno dla początkujących, jak i dla osób z pewnym doświadczeniem, które chcą pogłębić swoją wiedzę.
Tak, przed szkoleniem ustalamy kluczowe obszary, aby program odpowiadał Twoim potrzebom i celom.
Po ukończeniu szkolenia nauczysz się budować i zarządzać kampaniami reklamowymi Google Ads, w tym kampaniami w sieci wyszukiwania, Performance Max oraz remarketingiem. Zdobędziesz umiejętności doboru słów kluczowych, tworzenia skutecznych reklam oraz optymalizacji i monitorowania wyników, co przełoży się na lepszą efektywność Twoich działań reklamowych.
Tak, uczestnicy szkolenia mają możliwość skorzystania z 1 godziny konsultacji online w ciągu 3 miesięcy od zakończenia szkolenia.
Tak, po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający ukończenie kursu Google Ads.