Przejdź do treści

Szkolenie Google Ads - indywidualne

15 - 16 luty 2024 (czwartek-piątek)

Godz. - (w tym 2 przerwy kawowe)

Rezerwacja Zapisz się! (1 wolnych miejsc)

Informacje ogólne

Szkolenie Google Ads (Google AdWords)

2 dni intensywnego szkolenia z reklamy Google Ads (Google AdWords) w formie online. To nie będzie nudne, teoretyczne szkolenie AdWords, polegające na wyświetlaniu slajdów. Uczyć się będziemy na „żywym koncie” Google Ads – 100% praktycznej wiedzy i umiejętności, które z powodzeniem wykorzystasz w swoich późniejszych działaniach biznesowych.

Przed szkoleniem z reklamy internetowej Google Ads skontaktuje się z Tobą w celu omówienia szczegółów. Szkolenie Google Ads jest indywidualne, dlatego muszę poznać Twój biznes, aby przygotować szkolenie dopasowane do Twoich usług/produktów.

Zależy mi na tym, aby na szkoleniu zbudować kampanię linków sponsorowanych Google Ads od podstaw wraz z pełnym śledzeniem. Tak, abyś po szkoleniu mógł od razu reklamować usługi, czy produkty swojej firmy w wyszukiwarce Google.

W przypadku większej liczby uczestników z danej firmy – cena ustalana jest indywidualnie. Proszę wtedy o wiadomość e-mail.

 

Nauczę Ciebie:

  • Budować i zarządzać kampanią reklamową Google Ads (Google AdWords).
  • Właściwego doboru słów kluczowych do kampanii reklamowej.
  • Tworzenia dobrych reklam, które sprzedają.
  • Optymalizować i śledzić efekty swoich działań reklamowych.

 

Co potrzebujesz:

  • Szkolenie Google Ads prowadzone jest w formie praktycznych warsztatów. Działać będziemy w panelu Google Ads (dawniej AdWords), dlatego na szkoleniu musisz posiadać komputer ze stabilnym łączem internetowym i mikrofon.
  • Szkolenie z Google Ads odbywać się będzie na platformie ClickMeeting. Na 24h przed rozpoczęciem szkolenia na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym otrzymasz link do zalogowania się.

Dla kogo?

Zostań specjalistą Google Ads!

Czy każdy może nauczyć się reklamy Google Ads? Odpowiadam twierdząco – każdy!

Należy pamiętać, że dobrze zbudowane i zoptymalizowane kampanie Google Ads są jednym z najskuteczniejszych źródeł sprzedaży w Internecie. Specjaliści Google Ads są stale poszukiwani na rynku pracy, więc warto się uczyć i rozwijać.

 

Moje indywidualne szkolenie Google Ads przeznaczone jest dla:

  • osób, które chcą rozpocząć przygodę w marketingu internetowym
  • specjalistów ds. marketingu i PR
  • specjalistów ds. sprzedaży
  • kierowników projektów i managerów
  • właścicieli agencji reklamowych
  • przedsiębiorców
  • hobbystów, pasjonatów marketingu internetowego

Opinie o szkoleniu

Paweł Gawliński
0
Na podstawie 0 opinii
powered by Facebook
js_loader

Agenda szkolenia Google Ads

Szkolenie Google Ads - dzień 1

Wprowadzenie
Czym jest Google Ads (dawniej AdWords)?
  • Omówienie wyników wyszukiwania w wyszukiwarce Google
  • Różnice między systemem reklamowym Google Ads, a pozycjonowaniem
  • Przykłady reklam Google Ads
Cele kampanii reklamowej Google Ads
Przerwa kawowa
Omówienie struktury konta Google Ads
Jak wybrać właściwe słowa kluczowe do kampanii?
  • Poznasz rodzaje dopasowań słów kluczowych
  • Przegląd narzędzi do budowy słów kluczowych
  • Planowanie kampanii Google Ads w oparciu o słowa kluczowe
Jak tworzyć reklamy, które sprzedają?
  • Tworzenie nagłówków reklamy
  • Dowiesz się jak tworzyć dobre teksty reklamowe
  • Wyświetlany URL w reklamie
  • Jakie są wymagania redakcyjne Google?
Lunch
Zakładanie konta Google Ads
  • Przejdziesz przez cały proces zakładania konta reklamowego w systemie Google Ads
  • Omówienie form płatności
Tworzenie kampanii Google Ads
  • Nauczysz się budować kampanie w sieci wyszukiwania Google
  • Czym jest samodzielne i automatyczne określanie stawek?
Przerwa kawowa
Optymalizacja kampanii
  • Rozszerzenia reklam
  • Przegląd i konfiguracja najważniejszych kolumn
  • Budowa listy słów wykluczających
  • Zmiany dostosowania stawek ze względu na lokalizację, urządzenia, porę dnia
Wręczenie certyfikatów i zakończenie szkolenia

Szkolenie Google Ads - dzień 2

Wprowadzenie
Zapoznanie się z narzędziem Google Analytics
  • Omówienie i wdrożenie narzędzia na stronie opartej o system CMS Wordpress
  • Połączenie konta Google Analytics z kontem Google Ads
  • Konfiguracja celów w Google Analytics
  • Import celów z narzędzia Google Analytics do konta Google Ads
  • Konfiguracja grup odbiorców (Remarketing)
Przerwa kawowa
Konwersje w Google Ads
  • Śledzenie połączeń telefonicznych z reklam
Sieć wyszukiwania Google
  • Automatyczne/inteligentne określanie stawek
    • Docelowy koszt działania (CPA)
    • Docelowy zwrot z nakładów na reklamę (ROAS)
    • Maksymalizuj liczbę konwersji
    • Maksymalizuj wartość konwersji
    • Ulepszony koszt kliknięcia (eCPC)
  • Zbudowanie kampanii dynamicznej (DSA)
Sieć reklamowa Google
  • Tworzenie kampanii w sieci reklamowej (słowa kluczowe, odbiorcy, tematy, miejsca docelowe)
  • Tworzenie reklam elastycznych, reklam displayowych
Lunch
Sieć reklamowa Google ciąg dalszy...
  • Optymalizacja kampanii w sieci reklamowej (wykluczenia miejsc docelowych, lokalizacji, grup demograficznych)
  • Kampania remarketingowa
Przerwa kawowa
Tworzenie kampanii wideo
  • Dowiesz się jak zacząć reklamować się w YouTube
  • Omówienie formatów reklam w YouTube
  • Przedstawienie celi i podtypów kampanii wideo
Wręczenie certyfikatów i zakończenie szkolenia

Cena szkolenia obejmuje

1 godzina konsultacji online

Do wykorzystania przez 3 miesiące od zakończenia szkolenia.

Uzyskujesz certyfikat

Szkolenie Google Ads kończy się wręczeniem imiennego certyfikatu.

Materiały szkoleniowe

Każdy z uczestników szkolenia otrzymuje materiały w wersji elektronicznej.

Paweł Gawliński

Prowadzący szkolenie

Paweł Gawliński

trener i szkoleniowiec Google Ads

Od 2011 roku jestem certyfikowanym specjalistą Google Ads (dawniej Google AdWords).

Na swoim koncie mam zrealizowanych ponad 1000 kampanii reklamowych Google Ads dla małych i dużych marek, również z branży e-commerce.

Umiejętności zdobywane podczas realizacji większych i mniejszych kampanii w wyszukiwarce Google przekazuje kolejnym pasjonatom marketingu internetowego. W jaki sposób? Prowadząc szkolenia z reklamy w Google.

Stworzyłem autorskie szkolenie, oparte na moim doświadczeniu wynikającym z codziennej pracy z kontami Google. Wcześniej prowadziłem też szkolenia otwarte. Po tych szkoleniach zauważyłem, że jest spore zapotrzebowanie na dedykowane warsztaty, stąd decyzja o ich stworzeniu.

Na szkoleniu nauczę Ciebie jak tworzyć kampanie reklamowe, które sprzedają!

Zapis na szkolenie

DZIEŃ 1
Szkolenie Google Ads (AdWords)
Online

15.02.2024 (czwartek)

1500netto

DZIEŃ 2
Szkolenie Google Ads (AdWords)
Online

16.02.2024 (piątek)

1500netto

DZIEŃ 1+2
Szkolenie Google Ads (AdWords)
Online

15-16.02.2024 (czwartek-piątek)

2700netto

Dane uczestnika szkolenia















    Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera od Paweł Gawliński na podany w formularzu adres e-mail zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz 1204).

    *pola obowiązkowe


    Newsletter