Paweł Gawliński

Certyfikowany specjalista, freelancer Google Ads i Google Analytics

Od 2011 roku zrealizowałem ponad 1000 kampanii reklamowych w Google

certyfikat certyfikat
Paweł Gawliński

Rozwiń firmę z Google Ads

Podaj budżet kampanii

    Google Ads krok po kroku

    Skuteczne kampanie Google Ads, które sprzedają. Zobacz, jak wygląda ze mną współpraca.

    Krok 1: Ustalamy budżet

    Minimalny budżet kampanii Google Ads przeznaczony na kliknięcia to 3000 zł.

    arrow

    Krok 2: Analiza potrzeb klienta

    Przed uruchomieniem kampanii Google Ads analizuje Twoje potrzeby. Pozwoli to wybrać najbardziej odpowiedni rodzaj kampanii i typ reklamy.

    arrow

    Krok 3: Śledzenie kampanii

    Prowadzę kampanie Google Ads tylko i wyłącznie z dokładną analityką danych. Będę mierzył sprzedaż w Twoim sklepie internetowym, a w przypadku branży usługowej wysłane formularze, połączenia telefoniczne, czy kliknięcia w mail.

    arrow

    Krok 4: Budowa kampanii

    Zbudowałem już wiele kampanii reklamowych w Google dla większych i mniejszych Klientów. Moim głównym celem jest stworzenie kampanii, które sprzedają i przynoszą zysk.

    arrow

    Krok 5: Raportowanie kampanii

    Na koniec miesiąca wysyłam raport z kampanii wraz z osiągniętymi celami.

    Co zyskujesz dzięki reklamie Google Ads

    Pozyskujesz nowych
    Klientów

    Odpowiednio skonfigurowana kampania linków sponsorowanych Google Ads zwiększa sprzedaż produktów lub usług.

    Płacisz za kliknięcie

    W wyszukiwarce Google płacimy za kliknięcie w reklamę. Za wyświetlenia reklamy opłata nie jest pobierana.

    Elastyczny budżet

    Sam decydujesz jakiej wysokości budżet chcesz przeznaczyć na kampanię linków sponsorowanych Google Ads (AdWords).

    Trafiaj tylko do
    zainteresowanych

    Sam decydujesz jakiej wysokości budżet chcesz przeznaczyć na kampanię linków sponsorowanych Google Ads (AdWords).

    Natychmiastowe efekty

    Oczekujesz szybkich efektów? Dzięki reklamie Google Ads pierwszych Klientów możesz pozyskać natychmiast po uruchomieniu kampanii.

    Niskie koszty wejścia

    Porównując z działaniami reklamowymi w mediach tradycyjnych kampanie Google Ads są tańsze i zdecydowanie bardziej skuteczne.

    Pełna elastyczność

    W każdej chwili możesz edytować słowa kluczowe, zmniejszyć/zwiększyć zasięg kampanii, zmienić harmonogram wyświetlania się reklam.

    Lokalny i globalny zasięg

    Kampanię Google Ads (AdWords) możesz kierować do lokalnych Klientów, ale także do potencjalnych Konsumentów na całym świecie.

    Jesteś na urządzeniach
    mobilnych

    Reklamy linków sponsorowanych Google Ads (AdWords) wyświetlają się na urządzeniach przenośnych, takich jak komórki czy tablety.

    Wiele możliwości

    Zobacz rodzaje kampanii w Google Ads.

    Reklama w sieci
    wyszukiwania Google

    Jest to najpopularniejszy rodzaj reklamy, która wyświetla się w formie komunikatu tekstowego w wyszukiwarce Google po wpisaniu przez użytkownika danego słowa kluczowego.

    Reklama w sieci
    reklamowej Google

    Reklama elastyczna/graficzna wyświetlająca się na stronach należących do sieci partnerskiej Google.

    Reklama produktowa
    Google

    Prowadzisz sklep internetowy? Dzięki reklamom produktowym możesz wyświetlać swoje produkty na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google.

    Remarketing

    Docieraj do osób, które odwiedziły Twoją stronę internetową i zachęć je do konwersji np. wypełnienia formularza, kontaktu telefonicznego, czy zakupu produktu.

    Remarketing dynamiczny
    (produktowy)

    Spersonalizowane banery graficzne z ostatnio oglądanymi produktami w sklepie. Remarketing produktowy jest idealnym uzupełnieniem sprzedaży w sklepach internetowych.

    Reklama YouTube

    YouTube to druga największa wyszukiwarka, dlatego warto tam być. Reklamuj się za pomocą video, lub banerów graficznych.

    Reklama Gmail

    Docieraj do użytkowników Gmaila za pomocą reklamy przypominającej standardowy e-mail. Reklama Gmail może zawierać tekst, obraz, video, czy formularz kontaktowy.

    Reklama aplikacji
    mobilnych

    Wyświetlaj reklamy w Google Play, sieci wyszukiwania, sieci reklamowej Google oraz w YouTube promujące instalacje aplikacji mobilnych.

    Reklama lokalna

    Wyróżnij się na lokalnym rynku i pozyskaj nowych Klientów stacjonarnych.

    Zaufali mi

    Z moimi Klientami buduję długofalowe relacje. Moi pierwsi Klienci są ze mną do dziś. Twoja firma też może tu być. Dołącz do grona moich zadowolonych Klientów!

    • Władysława Jagiełły 38/20
      80-180 Gdańsk, PL
    +48 512 337 985
    kontakt@pawelgawlinski.pl